OMG

Asså shit jag fattar verkligen nada nu när jag sitter med sam läxan, asså verkligen ingenting. Det är liksom Sveriges grundlagar och det borde man väl ändå förstå, men ne jag fattar typ ingenting. Men anyway, idag dårå hade vi ju datakunskap prov, vilket jag hoppas gick bra då jag faktiskt inte kände någon direkt panik, om jag ska vara helt ärlig vilket kändes hur jävla konstigt som hällst.
Sen fick jag även tillbaks mitt spanska prov som jag visste skulle gå dåligt, men som faktiskt gick bättre än vad jag trodde. Men nu vet jag det till nästa gång, att jag måste plugga mer. För mig är det typ alltid så att jag är hur seg som hällst i början av terminen, då jag nästan behöver en liten varning innan jag själv typ uppfattar att jag måste plugga, vilket är hur jävla dåligt som hällst. Ne men så jag ska faktiskt ta mig i kragen nu:)
Men så jag va i alla fall duktig och räckte upp handen på spanskan för första gången i skolan (woho!) och kompenterade lite eftersom provet inte gick bäst liksom. Så jag nöjde mig faktiskt just då med min insatts!:D



Kommentarer
Jag heter: sandra

joo har också tänkt på någon slags skjorta eller presentkort kanske och något annat smått...så jävla svårt att hitta till föräldrar asså!! fast de som är bra är att de blir typ glöda oavsett vad dem får:p

2008-09-30 @ 08:12:17
URL: http://lifeintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0