Hemma

Va hos älskling i fredags till idag dårå, men jag åkte väl hem runt 12 eftersom jag skulle fika med Elin, Heidi och My vilket var trevligt! Vi hade ju lite att snacka om vilket jag fortfarande tycker vi har, borde träffas oftare:)

Åhh jag vill bara göra så fucking mycket, men har liksom så lite tid känns det som! Just nu känner jag liksom bara att jag vill åka iväg, hatar det trista och gråa landet vi bor i. Ska fan flytta när jag väl är i den åldern och har pengar, vilket jag ändå kommer göra på något sätt. Sen vill jag ju köpa så mycket, då pengar också behövs. Fixa och göra något nytt med mig, då det kanske skulle behöva färga mitt hår? jag vet inte något nytt bara liksom.

Man behöver pengar till allt!



Älskar hennes hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0