Hemma

Är hemma idag eftersom jag inte känner mig så bra, vilket inte är så ovanligt. Har mått dåligt ett tag nu utan att riktigt säga något, så därför ska jag till doktorn på fredag och så får vi se vad hon säger. Känns ju ändå rätt skönt att äntligen få veta varför jag mår som jag göra.

Anyway, har sjukt mycket att göra, har fått en heldel grejer i skolan som ska vara färdigt efter höstlovet, och då menar jag liksom inte bara 1 eller 2 saker utan det är ju typ 4-5 olika grejer. Känns ju riktigt härligt eftersom man typ då bara kommer sitta och plugga känns det som.

Men jag ska fan då inte slösa mitt lov på bara plugg inte, här ska vi ha roligt ska ni se;)


Kommentarer
Jag heter: sandra

vadå vi vill ju ha dig härXD

2008-10-22 @ 14:09:24
URL: http://lifeintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0