Playboy mansion

Jag måste bara säga att jag beundrar verkligen Holly,Bridget och Kendra för underbara tjejer som verkligen vågar visa sitt sana jag i tv, dom kan liksom gå utan smink och liksom bara vara sig själva utan att skämas. Hur många kollar liksom inte på Playboy mansion?
Sen måste jag bara säga att Sara Underwood som blev playmate 2007 är super gullig, hon grinade ju när hon höll tack tal och det är ju bara för sött, hon har ju också känslor. Man behöver inte vara blond utan känslor bara för man gillar att vika ut sig. Det är väl något som dom tycker om precis som jag tycker om att shoppa.
 

 

Kommentarer
Jag heter: SABINA

Svar: Peace-setet tror jag, själv?

2008-06-08 @ 20:09:16
URL: http://sabbonina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0