Shopping sugen

Asså det kan väl inte bara vara jag som är lite shopping sugen? jamena nu har ju dessutom den 25 varit då man får typ pengar och allt.
Ah asså jag känner bara att jag vill handla allt jag ser, men de skulle jag aldrig få råd med ju liksom, men tre saker som jag måste köpa den här månaden är faktiskt

1.Skor
2. Speciella kläder jag måste ha på min praoplats
3. Något speciellt att ge till Christoffer i alla hjärtansdag present<3

Något tips på alla hjärtansdag present till en kille? det är ju faktiskt sjukt svårt för oss tjejer att hitta något snyggt som dom gillar.(Jag tycker i alla fall det är så)

♥Cajjomell

Kommentarer
Jag heter: karin

haha guuud asså den här månaden har ja värkligen kännt att ja måste köpa allt ja ser för lixom en dag effter ja fick pengarna så va halva slut :( haha men nu har jag låst in dom :O :D :D

2008-02-02 @ 22:40:58
Jag heter: Emma

Jo om jag bara hade pengar...

2008-02-02 @ 23:44:19
URL: http://asof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0