Nya örhängen

Japp rubriken säger ju nästan allt, eftersom jag då ska köpa nya örhängen från Betties Galleri  som jag tidigare har handlat från. Blev nöjd och glad eftersom allt dessutom är gratis frakt vad man än handlar hos dom, dock tar det några dagar eftersom dom kommer från San Francisco, men det bryr jag mig inte om, bara skojigt att dom har åkt hela den vägen. Men i alla fall så blir det ettpar guldiga runda bamboo örhängen,som rätt många kändisar har som man har märkt på tv och bilder. Har ju dom hjärtformade men känner faktiskt att det kanske skulle vara roligt att ha dom runda också satt varför inte.



I adore them!

Kommentarer
Jag heter: Carolina

Vad avis jag blir! dom där örhängena är sjukt underbara!

2008-08-05 @ 16:24:07
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Jag heter: Susanne

Sånna har jag med. :)

2008-08-06 @ 13:07:27
URL: http://susannefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0