Kungshallarna för första gången

Hade faktiskt bara 2 lektioner idag vilket var enorm skönt, men ändå konstigt eftersom jag hade så enormt långa dagar på min förra skola. Men som sagt, väldigt skönt och avkopplande.
Men så vi slutade då idag så att vi hade lunch, så jag och ungefär halva klassen plus eller minus några åkte till kungshallarna och åt lite god mat. Vilket var mysigt eftersom dom fortfarande är rätt nya i mitt liv , om man nu kan säga så. Sen efter det gick jag Mimie och kollade runt lite i affärerna, och som ja tidigare har sagt så hittar jag liksom inte ett jävla skit. Men ja hittade i alla fall en billig vanlig typ t-shirt som ja kanske ska ha imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0