jobbat

Idag dårå har jag varit och jobbat rätt så länge, vilket till en början var lite jobbigt, men ju mer man jobbar desto roligare blir det, asså så länge jag är sysselsatt har jag hur roligt som hällst, men sen när dom där minutrarna kommer då man inte har något alls att göra och det är helt tomt i affären, är det inte lika roligt. Men jag kan säga att jag stormtrivs verkligen på jobbet!
Men i alla fall, så här om dagen så kom det en kund, som jag tyckte lutade sig lite för långt fram och kollade ner på mig, och sen när jag då kollade på honom log han hur stort som hällst. Då kom det direkt en tankte, va var det som var så intressant då?Men imorse slog det mig att det kanske var mitt playboy halsband, som han såg. För jag kan verkligen inte komma på något annat.


Kommentarer
Jag heter: Mari

ja, fast det hade varit mysigare om min pojkvän varit här ;(

2008-08-08 @ 21:53:53
URL: http://kolikmim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0