Då har man varit i Barkaby

Är hemma hos älskling och har typ haft fullt upp hela tiden eftersom vi håller på att göra om. Har målat en fondvägg i typ lite olivgrön färg vilket jag tyckte var super snyggt. Sen har vi då idag varit på ikea och handlat en byrå i typ ek eller något träslag, vilket är hur snyggt som hällst. Sist men absolut inte minst har vi också satt upp spegeln som jag köpte till honom för typ 1 månad sen. Man kanske förstå varför jag inte har bloggat eftersom vi har gjort allt idag förutom att måla, eftersom vi gjorde det förra månaden. Men aja imorgon, då jävlar ska jag blogga som ett as ska ni se, bara för att christoffer jobbar till 16 imorgon, vilket betyder att jag kommer vara för mig själv i typ 8h. Vilket är ett as bra tillfälle för mig att blogga på.




Kommentarer
Jag heter: Emelie Talvis

sv: hehe, alltså om man har blogg hos blogg.se så är det jätte enkelt att fixa design men absolut inte på metrobloggen.se där är allting cp :P haha!

2008-08-11 @ 22:18:03
URL: http://etalvis.blogg.se/
Jag heter: melissa

svar; okok :)

2008-08-11 @ 23:26:35
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0