Boring

Har varit hemma idag eftersom jag inte har mått så bra, men imorgon blir det andra puckar. Skola som vanligt imorgon då vi bara har 2 lektioner, vilket kommer bli skönt. Hade faktiskt tänkt åka till stan och kanske möta min älskling för lite shopping. Asså grejen är den att jag inte hittar något inne i stan för tillfället, jag har nu varit inne 2 dagar i rad och inte hittat ett skit, förutom ett par jeans som jag nog ska köpa efter Tunisien.

Juste för er som inte har hängt med så har jag då börjat på Mikael elias teoretiska Gymnasium med inriktning sam/ekonomi. Första dagen då var nervvrakande om man säger så. Så jävla nervös, och på uppropet då fick jag reda på att jag skulle börja i den första klassen, asså med andra ord SP1A. Så dom kommer jag då säkert ha roliga minnen med i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0