Blondare

Kände bara en dag att jag vill bli blondare så jag sa det till christoffer som då blev offret till att slinga mitt hår. Men jag fick ju ändå färga hans hår sen också så det blev ju jämt, om man säger så.Men ialla fall så är mitt hår nu mera guld blont men ändå inte överdrivet blont, utan nästan perfekt enligt mig. För det jag fasade som mest när jag tvättade ur färgen var just att det skulle bli missbild blond färg. Men nej precis så jag önskade.
Då kan man ju undra vad min kille färgade sitt hår till, och aa hahah man skulle nästan kunna säga motsatsen nämligen svart. Men han passar så grymt bra. Det är såå mycket blondare i verkligheten, ja lovar!


Kommentarer
Jag heter: Malin

skönt att det blev som du ville :D

2008-08-05 @ 13:01:50
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0