16år idag

Japp som sagt är det min födelsedag idag, men inte så länge till om man säger så. Dagen började med att mamma och pappa faktiskt kom och sjöng för mig, även fast jag vet att dom inte riktigt var så glada över att jag ville det, men ialla fall så fick jag lite grejer från dom, och sen efter det fick jag mina väntade paket från min pojkvän, vilket visade sig vara en ren överraskning. Asså grejen var den att jag inte hade önskat mig något, så han fick det riktigt svårt att handla till mig, men eftersom jag inte önskade mig något kunde jag häller inte klaga. Men det jag fick av honom då var en svart kofta, 2st playboy glas, typ is grejer som sedan blir playboy kaninen och sist men absolut den grejen jag blev mest glad över var den privata sminkningen på Make up store. Har själv betalat en sån sminkning förut,men det är liksom så roligt att få massa tips och sedan smink för samma summa.
Juste asså jag måste bara säga att jag älskar playboy, asså inte att titta på nakna tjejer utan själva kaninen och hela playboy familjen om man säger så.


Kommentarer
Jag heter: Chrishe

<3<3<3:D Varsegod Hjärtat! Åter igen Grattis min sockertopp. Bara det bästa till dig! Med dig känns en sekund som ett år. Alla stunder ger minnen för liver. Att vänta till du kommer även om det är inom kort kommer att kännas som en evighet! Jag vill att du ska veta det.

Älskar Dig Mest! Pussar och Kramar

2008-08-06 @ 00:53:48
URL: http://chrishe.blogg.se/
Jag heter: JENNA

köpte den inne på mq, där det var rea, så jag etala 124 spänn för den : )



du, GRATTIS :D:D:D:D:D

2008-08-06 @ 10:30:11
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0