Playboy mansion

Jag måste bara säga att jag bedårar verkligen Holly, Bridget och Kendra i Playboy mansion, jag menar hur lätt är det egentligen att vara sig själv i tv som liksom alla kan se, det sänds ju inte presic bara i Sverige. Dom är grymma alla tre för deras underbara personligheter. Dom går utan smink utan att bry sig vilket jag inte tror att så många kändisar skulle göra, men dom skämms ju inte. Hur många är det inte som kollar på Playboy mansion?

Men nu måste jag bara säga att jag tycker att Sara jean Underwood är grymt söt, hon grinade ju till och med när hon sa sitt tack tal för playmate 2007, såå gulligt.

          


♥Cajjomell

Kommentarer
Jag heter: Elin

Tycker att det finns bättre människor än blondiner som är ihop med en 80-åring i hopp om att få ärva hans pengar :P
kramar

2007-10-20 @ 12:10:39
Jag heter: Cajjomell

Jo det tycker jag också, men på något sätt tycker jag ändå att dom passar tillsammans:P
kram på dig!

2007-10-20 @ 12:52:35
URL: http://cajjomell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0