Lov!

Japp nu är det lov sedan i fredags för mig, eftersom vi hade öppet hus i torsdags fick vi typ kompledigt på fredagen. Så japp på fredagen åkte jag till älsklings skola och va med där, och jag måste bara säga att det var SKIT KUL!
 Alla var så snälla och roliga, jag ångrar faktiskt inte alls att jag var i skolan på min lediga dag för det var så roligt! Sen träffade jag en jätte snäll tjej som faksikt var lika gammal som mig, vilket ja tyckte var skit coolt, eftersom jag liksom inte går på gymnasiet. Jag håller faktiskt kontakten med henne idag *stolt!
Ah så jag har faktiskt haft en jävla bra start på mitt lov!

image28

♥Cajjomell

Kommentarer
Jag heter: Instabila jag ;)

du måste ju fan snart komma på besök igen !

2007-10-29 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0