Inte som jag hade tänkt mig

Åh idag fick jag gå hem, vilket jag verkligen hatar att göra, ucch!. Men kände mig ändå rätt stålt när jag kom eftersom det var ett tag sen jag fick gå, brukar ju jämt ringa pappa.
Isag gjorde jag faktiskt inga läxer vilket kändes sååå himla befriande, men egentligen måste jag ju göra dom nån gång innan nästa vecka:/
Ja asså jag hade ju tänkt ut allting, jag skulle komma hem och sen baka kladdkaka innan mum och dad kom hem, men nää det sket sig direkt när jag såg att vi inte hade några ägg hemma!!!
Så sen när Mum och Dad kom hem åkte vi med nya bilen och KÖPTE kladdkaka, vilket ja tyckte var rättvist. Men det skulle varit godare med min kladdkaka kan jag säga:)

♥Cajjomell

Kommentarer
Jag heter: Elin :D

Gullig blogg hitills ;)
Hoppas kladdkakan smakar gott, haha
kramar

2007-10-18 @ 21:48:16
Jag heter: Cajjomell

Japp, den blev super good!:D

2007-10-19 @ 15:23:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (kan bara jag se)

Din blogg eller något annat:

Skriv ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0